عمومیموضوعات

یه صبحانه‌ی دلچسب+طرز تهیه

Banana Oats

سلام دوستان

می‌خوام از این به بعد هر چند وقت یه بار، یه غذا (صبحانه، ناهار، شام ، عصرانه، میان‌وعده) از برنامه‌ی Nice Trining Club براتون متن و ترجمه‌ش رو بذارم که بتونین استفاده کنین.

چیزی که مهمه اینه که حتماً نباید موادی که عیناً در ترجمه اومده رو تهیه و استفاده کنین.

شما می‌تونین مثلاً در این ترکیبی که این زیر گذاشتم توت‌ رو (فرنگیش رو عمداً حذف کردم) حذف کنین یا مثلا کره بادوم زمینی رو نریزین.

یا مثلا این طرز تهیه برای چهار نفره شما می تونید موادش رو به طور دلخواه کم کنید و برای یه نفر یا بیشتر از چهارنفر درست کنین.

اول ترجمه؛ بعد متن انگلیسی:

ترکیب موز و کره بادوم‌ زمینی

اگر از ما بپرسید ترکیب کره بادام زمینی با موز بهتر از ترکیب آن با ژله است. دلیلش را در این دستور تهیه خواهید فهمید:

مصوص گیاهخواران. برای ۴ نفر

۲ فنجان جو دوسر

۲ عدد موز

۲ فنجان آب

۴ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی

۲ فنجان مخلوط انواع توت

۲ فنجان شیر گیاهی شیرین نشده

موز ها را خرد کنید و جو دو سر ، آب و کمی نمک به آن اضافه کنید و داخل ماهیتابه حرارت دهید تا به جوش بیاید. ۳ دقیقه در حالت جوش آن را هم بزنید.

ترکیب را در ۴ کاسه کوچک بریزید و روی آن انواع توت موز، کره بادام زمینی و شیر ( به دلخواه) بچینید.

۴۱۰ کالری
۵۵ گرم کربوهیدرات
۱۶ گرم پروتئین
۱۳ گرم چربی

Banana Oats

peanut butter and banana go better together than peanut butter and jelly, if you ask us.
in this twist on oatmeal, you’ll understand why.
Vegan . makes 4 servings.

۲ Cups old-fashioned Oats.
۲ Bananas.
۴ Cups water.
۴ Tbsp peanut butter.
۲ Cups Mixed berries.

۲ Cups unsweetened plant-Based Milk

Instructions

Chop the bananas into smaller pieces add oats, water and some salt to a saucepan. Bring to a boil and let it simmer while stirring for about 3 minutes.

Divide the oatmeal into 4 bowls. Top each with the bananas, berres, peanut butter and your choice of milk.

Nutritiion Information per Serving

۴۱۰ Calories

۵۵ g Carbs

۱۶ g Protein

۱۳ g Fat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا